.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب رتبه برتر کشوری یک سازمان درمازندران

شمال نیوز: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران در مجموع استانهای کشور رتبه برتر در طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری را کسب نموده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران، رحمت ا... علی نژاد معاون پشتیبانی و رئیس کمیته طرح تکریم ارباب رجوع  سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام شده وزارت صنعت،معدن و تجارت و همچنین ارج نهادن به مقام مردم و ارباب رجوع به عنوان ولی نعمتان انقلاب و همچنین به استناد نامه شماره 109845/60 مورخ 6/5/1392 جناب آقای مهندس اشتری معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت،معدن و تجارت،سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران به عنوان سازمان برتر کشور در محور"میزان دقت و شفافیت در اطلاع رسانی" برگزیده شده است.

رحمت ا... علی نژاد افزود: این رتبه بر اساس تجزیه و تحلیل و سنجش میزان رضایت مراجعین از نحوه ارائه خدمات در دستگاههای استانی و وابسته وزارت متبوع و با هدف سنجش شاخص هایی از قبیل: شفافیت فرآیندها و نحوه اطلاع رسانی به مراجعان،میزان اعتماد به دستگاه،نوع رفتار کارکنان وزارت متبوع و میزان رضایت از ارائه خدمات به مردم ارزیابی شده است.

رئیس کمیته طرح تکریم  ارباب رجوع سازمان صنعت،معدن و تجارت  استان مازندران بیان داشت: در طرح مذکور که طی سال 1391 با حجم نمونه ای بالغ بر 88542 نفر از مراجعان با همکاری استانهای مختلف کشور و سازمان توسعه تجارت ایران اجرا و نسبت به رتبه بندی اقدام و نتایج آن به مراجع ذیصلاح ارسال گردیده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.